Handelsbetingelser

Her på siden kan du læse de vilkår og betingelser, som gælder, når du handler her på www.njord8.dk. Webshoppen er ejet og drevet af:

NJORD8
Stjerneborg alle 3
2870 Dyssegård

CVR-nr: 41977922
Kontakt: info@njord8.dk

1. Produktoplysninger
NJORD8 sælger skjorter, Poloer, Tights, Undertrøjer og og Strømper. Alle produkter er helt eller delvist produceret af 100% økologisk bomuld. Du kan se produkterne specifikationer på produktsiderne.

2. Bestilling og betaling
Alle priserne på vores varer er angivet i danske kroner inklusive moms, men eksklusiv eventuelle fragtomkostninger. Du kan se den samlede pris for din ordre i kurven i øverste højre hjørne. Når du accepterer din ordre, så går vi i gang med at behandle den, og du modtager en ordrebekræftelse på mail.

Vi trækker først pengene på din konto for din ordre, når den er behandlet og afsendt.

Vi modtager betaling med alle VISA betalingskort, alle Mastercard betalingskort og MobilePay. Vi bruger en godkendt betalingsserver via Nets, der krypterer alle dine kortoplysninger med den anerkendte sikkerhedsprotokol SSL (Secure Socket Layer). Det betyder, at ingen andre end Nets, får adgang til dine kort- og betalingsinformationer, og alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler.

3. Levering
Medmindre at andet er angivet på produktsiden, så sender vi dine bestilte varer afsted til dig inden for 1-3 dage. Forsendelsen tager under normale omstændigheder yderligere 1-3 hverdage. Vi sender pakker i Danmark med GLS. Du kan selv vælge, hvilken leverandør du ønsker, når du afgiver din ordre. Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over 650 kr. Ellers koster fragten 49 kr. pr. ordre.

Vi sender i øjeblikket ikke til adresser uden for Danmark. Kontakt os på info@njord8.dk, hvis du har et særligt ønske om levering til udlandet.


4. Ændring af din ordre
Når din ordre er blevet afgivet, så kan du ændre den inden afsendelse ved at kontakte os på info@njord8.dk. Hvis din ordre er afsendt, så kan du stadig fortryde din ordre. Læs mere om fortrydelse af dit køb i næste afsnit. Vi kan være nødsaget til at ændre eller annullere din ordre i en af følgende situationer:

1. Hvis en uforudset fejl sker, såsom en betalingsfejl, lagerstyringsfejl eller trykfejl.

2. Hvis din betalingsinformation ikke kan verificeres eller hvis informationen ikke er korrekt.

3. Hvis vi mistænker, at din ordre er blevet placeret i ond tro eller i relation til kriminelle aktiviteter

    Vi hjælper gerne så vidt muligt med at løse problemer i forbindelse med din bestilling og giver dig besked, hvis vi finder det nødvendigt at annullere din ordre. Hvis din ordre annulleres, så tilbagebetaler vi ordrens beløb til din konto uden ekstra omkostninger.

    5. Evig returret
    Vores produkter går aldrig af mode. Derfor kan du altid returnere ubrugte produkter og ombytte eller få pengene retur. Det kræver dog, at du sender de købte varer retur, og vi modtager dem i samme stand, som du modtog dem. Det betyder, at du gerne må prøve dem ved modtagelse, men du må ikke have brugt dem, vaske dem eller på anden måde påvirke deres handelsmæssige salgsværdi. Hvis vi modtager varer retur, som ikke fremstår ubrugte, så kan vi i henhold til reglerne for værdiforringelse ikke betale det fulde beløb retur.

    I afsnit 7 kan du læse, hvad du skal gøre, når du skal returnere varer til os. Vi tilbyder gerne ombytninger, blot returnér produktet og anvend retursedlen til at beskrive det du ønsker i stedet.

    6. Er din vare defekt?
    Hvis dine varer er blevet beskadiget undervejs i transporten eller hvis de på anden måde ikke lever op til dine forventninger, så beklager vi mange gange og beder dig kontakte os med det samme på info@njord8.dk. Send gerne billeder af defekten eller problemet og beskriv tydeligt i mailen, hvad problemet er.

    Du skal kontakte os med din reklamation inden for rimelig tid, hvilket er inden to måneder, efter at du har konstateret fejlen eller manglen. Du har 24 måneders reklamationsret. Perioden kan dog udløbe tidligere, hvis produktet ikke er lavet til at holde mindst 2 år, eller hvis det er blevet brugt uden for ordinær brug. Du kan læse mere om de danske regler vedr. forbrugerklager på denne side: www.forbrug.dk.

    Hvis vores kundeservice godtager din klage, så refunderer vi hele købsprisen og dine transportomkostninger til det kort, som du brugte til at betale købet med. Bemærk venligst, at der kan gå op til to uger, før pengene er tilbage på din konto.

    7. Sådan sender du varer retur
    Hvis du gerne vil annullere eller ombytte dit køb, efter du har modtaget varerne fra os, så kan du skrive til os på info@njord8.dk og bede om at få tilsendt en returlabel. 

    Det kræver dog, at vi modtager varerne i samme stand, som du modtog dem. Det betyder, at du gerne må prøve dem ved modtagelse, men du må ikke have brugt dem, vasket dem eller på anden måde påvirke deres handelsmæssige salgsværdi. Hvis vi modtager varer retur, som ikke fremstår ubrugte, så kan vi i henhold til reglerne for værdiforringelse ikke betale det fulde beløb retur.

    Hvis du benytter andre metoder til returforsendelsen end vores returlabel, så betaler du selv, og du bedes sende varerne til denne adresse:

    NJORD8
    Stjerneborg alle 3
    2870 Dyssegård

    Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Når du returnerer varer, så er du selv ansvarlig for, at varerne er pakket forsvarligt ind, så vi modtager dem i samme stand, som du modtog dem. Du har også ansvar for, at pakken bliver indleveret til forsendelse korrekt, og at du efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og trackingnummer.

    Når vi har modtaget de returnerede varer og har tjekket at de lever op til vilkårene for at annullere et køb hos os, vil vi refundere den fulde købspris. Pengene sættes ind på det kort, som du brugte, da du betalte for købet. Bemærk venligst, at der kan gå op til 2 uger før din refundering krediteres. 

     

    Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.11.2023